12 Haziran 2011 Pazar

NOSTALJİ: TANJU ÇOLAK - HÜLYA AVŞAR

14 HAZİRAN 1991
TANJU’NUN KEYFİ
Olay bir transfer ve rekor bir parayla Galatasaray’dan Fenerbahçe’ye geçen Tanju, Kuşadası’nda yeni sezon için moral depoluyor. Hülya Avşar ile Kuşadası’ndaki bir otelde dinlenen Tanju, günlerini havuza girerek ve güneşlenerek geçiriyor. Gazetecilerden köşe bucak kaçan ve otel yönetiminden bu konuda yardım isteyen çift, objektifimizden kurtulamadı.

SABAH muhabiri Hakan Yiğit otel personelinin bütün engellemelerine rağmen teleobjektifle çiftin fotoğraflarını çekmeyi başardı. Kuşadası’nda 15 gün kalacağı bildirilen Tanju’nun, eşinin açtığı boşanma davasına delil olur gerekçesiyle fotoğraf çekilmesine karşı çıktığı belirtiliyor. Tanju’nun yakınlarına, “Çok yorucu bir sezon geçirdim. Burada bir süre daha kalıp üzerimdeki stresi ve yorgunluğu atmak istiyorum” dediği belirtiliyor.

YA SONRA?..
ÂŞIK OLDUM, HATAYDI
Türk magazin tarihinin istisnasız en medyatik ilişkisi için Hülya Avşar, bakın yıllar sonra neler söylemişti: “20 yıl önce bir ilişki yaşadım. Gençtim, hata yaptım, Tanju’ya âşık oldum. Ama sonra hatamı anlayıp eşi Aysu Hanım’dan özür diledim. O da özrümü kabul edip evliliklerini sürdürdü.”

Hiç yorum yok: