9 Şubat 2011 Çarşamba

CAREW DE DÖVME YAPTI! AMA NASIL?

Portekiz’de, Norveç ile Polonya arasında oynanan dostluk maçında sahaya çıkan tecrübeli oyuncunun kartal kanadıyla birlikte, Fransızca yazdırdığı “Ma Vie. Mes Regles” (Benim hayatım, benim kuralım) yazısında kuralım anlamına gelen ‘Regles’ kelimesinde bulunan ilk e harfinin üzerine konulan apostrofun hatalı yazılması nedeniyle değişik anlam aldığı belirtildi.
Kelimenin gerçek anlamı taşıması için apostrof’un soldan sağa olması gerekirken, yapılan hata nedeniyle sağdan sola doğru konulmuş olmasının ‘Benim Kuralım’ anlamını ‘Benim Regalim’ anlamına getirdiği belirtildi. Bu hatayı sayfalarına taşıyan VG gazetesi, yazıyı birçok Fransızca dil uzmanı profesöre incelettiğini ve harf hatası olduğunun kanıtlandığını yazdı.

Ayrıca yazının silinmesinin çok zor olduğu ve Carew’in bu yazı hatasıyla hayatının en büyük gafını yaptığı ifade edildi. Yıldız golcü konuyla ilgili soruya, “Futbol konuşurum dövmelerimi değil, hem onlar benim özel şeylerim, niye konuşayım?” yanıtını verdi.

Hiç yorum yok: